
Biz İstanbul
İstanbul’da yaşamış, İstanbul’dan tat almış, İstanbul’a tat vermiş herkes için…
Konser
Quatuor Magenta
Ida DERBESSE, 1. Keman
Elena WATSON-PERRY, 2. Keman
Claire PASS-LANNEAU, viyola
Fiona ROBSON, viyolonsel
Solist
Hande SONER ÜRBEN, soprano
Piyano
Olena ŞENOL
İstanbul Devlet Opera ve Balesi ve Institut Français Türkiye işbirliği ile sahnelenecek konser; hafıza, direnç, incelik ve kadın yaratıcılığının yüzyılları aşan izlerini sanatseverlerle buluşturuyor.
Kadınların yalnızca ilham veren değil, yaratıcı özne olduğunu hatırlatan bir gece olan “Quatuor Magenta”, Fransız kadın bestecilerin eserlerinden oluşan repertuvarı ile sanat tarihinde kadın üretimini sahnenin merkezine taşıyor.
Kadın bestecilerin yazdığı müzikler, kadın sanatçıların yorumlarıyla yeniden nefes alırken; sahnede yalnızca notalar değil, görünürlük mücadelesi de yankılanıyor.